Lidt sent pga. lidt tekniske vanskeligheder, komme her en lille nyhed fra det afviklede DM for Amatører den 16.maj 2026 på NFT. 

I menuen i toppen (DM for Amatører), kan der ses flere billeder fra DM.

Det blev et virkeligt flot afholdt DM for Amatører. NFT travklub havde gjort et kæmpe arbejde. Det var på alle fronter. Finde sponsorer, så der blev fine præmier til hesteejerne. Det betød så at der var heste nok til at afvikle en retfærdigt DM. Der var gjort alt for kuskene, så hele dagen blev meget vellykket.

Dennis Stensbæk havde fået fordelt hestene rigtig fint, som han selv sagde, var seedningen helt i top.

DM vinder for andet år i træk blev bornholmske Mads Petersen. Han vandt 2 løb og endte med 29 point.

Sølv gik også til Bornholm. John Gommans endte på 23 point.

Bronze gik til Skive, til DM debuterende Lucas Kirk med 22 point.

Der var 9 kuske med 19 point og derover.